Liga Tenis Ordes

19-10-2012: BENVIDOS A 3ªTEMPADA DE TENIS EN ORDES;
Parece que ainda foi onte cando empezams doce individuos a xogar unha liga amistosa e resulta que pouco mais de dous anos e medio dspois, xa somos trinta e cun gran espiritu competitivo.
Este ano por aclamacion popular faranse duas divisions.
Os de primeira comezan o xoves dia 1 de novembro, os de segunda o sabado 3 de novembro.
Os 2 ultimos de cada liga descenderan directamente. o 3º e o 4º clasificados de segunda promocionaran polo ascenso co 3º e 4º colista de primeira. intentaremos que haxa trofeos `para os dous primeiros clasificados.
NINGUN PARTIDO SE PODE RETRASAR MAIS DE QUINCE DIAS. HAY QUE MANDAR O RESULTADO ANTES DO DOMINGO AMEDIODIA.. CALQUER CONDICION DESTAS QUE NON SE CUMPRAN SERA AUTOMATICAMENTE PENADO NO RESULTADO
De feito e aconsellable ir adiantando partidos, sobre todo para a xente que desexe xogar na pista exterior. O primeiro dia de competicion entregarase un bote de bolas a cada xogador co que se debe presentar a todos os partidos con elas ata seu desgaste.
atentamente a organizacion.
Todos os  xogadores deben estar 15 minutos antes da hora asignada., Para non retrasar partidos. O xogador que non se presente a hora asignada daraselle matematicamente por perdido 6-0  6-0.
  02-06-2012:
FOTO OFICIAL DALGUNS PARTICIPANTES DA TEMPADA DE TENIS 2011-2012.
PO VINDEIRO ANO SEREMOS MAIS E MELLORES.
¡QUE TREMA A ATP!